Ozlemclk52 ben sabah adet oldum 🙈 sonra da iptal ettim randevuyu böyle gitmiyim diye bu ay ilk defa 12 gün gecikmeli geldi inşallah bidahaki aya güzel haber alırız 🤲 soğan suyuna başladım bugün gerçi kist olsaydı adet olmazdım heralde ama ne olur ne olmaz içeyim 😁 bittikten sonra gideceğim bende doktara genel kontrol amaclı