Ozlemclk52 üzülme vardır allahın bir bildiği elbet o güzel haberi hepimiz alacağız ben hala adet olmadım benimde ilk defa gecikti ve biz korunmayı bu ay bırakmıştık bıraktığımız ay gecikince baya sevindim hamileyim diye ama gecikmenin 10.günü kan verdim negatif 😊 sonra ya kist varsa diye korkmaktan negatif sonuca üzülemedim kistten çok korkuyorum sabah randevum var inşallah güzel günler görürüz 🤲 çok kafaya takma stres önemli biliyosun kuzum