Toprak_us Ben hamileliğin başından beri kullanıyorum 37. Haftadayım , hala devam ediyorum . Çok memnunum
Seydaktepe Adanur Ben de kullandım çok da memnundum ama doktorum 33 de bıraktırdı kan sulandırıcı etkisi olduğu için.