Cilek_kentli Adanur Ben de kullanıyorum. Decavit midemi bulandırıyordu. Doktoruma söylediğimde bunu önerdi
mnli Adanur ben de kullanıyorum gece yatmadan önce içiyorum bir yan etkisi olmadı kan değerlerim de güzel çıkıyor
esreylltuana Bende kullanıyorum çok memnunum gebeliğimin 3 ayından beri kullanıyorum bide B12 sini kullanıyorum o serisinin ikisindende memnunum iştah çok açıyo sanki 🤦🏻♀️😀 6 ayım olucak kullanalı 👍🏻👍🏻
Seymagulsen Adanur ben de 6. Haftada başladım 5.ayıma kadar kullandım ama mide bulantısı yapıyordu sonra kestim
Agimgillerden Adanur ben de 3. Ayımdan beri kullanıyorum canım. Bulantı vs yapmadı bende ama inanılmaz kilo artışı yaptı.