Yoncaeroglu denizinannesiii 😅😅 ya keşke bende alsaydım bi kaç kilo alanlar çok şanslı çünkü son aylara doğru istahsizlikta olabiliyomus şuanda yiyebiliyoken alsaydım iyiydi 😂
denizinannesiii Yoncaeroglu ama şimdiden iki hatta nerdeyse 3 kilo alınca 7 ay sonrasını düşünemiyorum. Heralde yuvarlanarak giderim doğuma😅
SevdaKurudere Diğer iki gebeliğimde ilk ayda başlamıştım kilo almaya hemde kustuğum halde bunda daha almaya başlamadım 7 haftalık bulantım var keyifsiz yiyorum