Yoncaeroglu Kızlar 20.haftamin içindeyim karnım çıktı ama sanki hala kilo alamadım kilo alımı kaçıncı ayda başlıyor 😊
Obsesifk Yoncaeroglu gebeliğin başından sonuna yayılır kilo alımı sonunda daha çok alınıyormuş ama öyle gözle görülür olmaz zaten aşırı olmadıkça
Yoncaeroglu Ilkyaz benim 5 bitmek üzere 2 haftam var ama tık yok 😂😂 doktorum 5den sonra demişti hiçbi fikrim yok
Yoncaeroglu EsraAykzdemir 😄😄 millet kilo almak istemiyo bende tam tersi ya hemen alim istiyorum insallah 😗
Yoncaeroglu busraemrahertuhrul ay inşallah 😂😂bende galiba 5 ayim bitince başlıcam doktorda böyle soyledibz😅😅😅
EsraAykzdemir Yoncaeroglu son aylarda tartıda çift çift çıktığını görünce insan depresyona giriyo canım🤣
Yoncaeroglu Obsesifk Obsesifk evde bende öyle biliyorum doktorumda zaten bu şekild e söylemişti ama işte ben sabirsizim 😎🙈
Yoncaeroglu Esesli Esesli demekki benimde kilo alımım yavaş yavaş baslicak bebişim sağlıklı olsunda 😍😍
Esesli Yoncaeroglu ben biraz erken başladım galiba Almaya 🙈 ama geceleri tutamıyorum kendimi makarna falan yiyorum 🙈