Duuyguum Beyzanurlina gittim dün herşey yolunda şükür benim oğlan suyunu içip gözünü kaşıyordu keyfi yerinde Başı aşağıda dedi hareket ettikçe aşağıya kafa atıyormuş olacak sızılar dedi normalmiş canm sancım falan da çıkmadı nst ye de girdim
Alisalpa Duuyguum bunu öğrendiğim iyi oldu 🙈 aynısı bana oldu ara ara batmalar giriyor benimkide baş aşağıydı en son 🤗
Duuyguum Alisalpa aynen sürekli olmuyor çok çok nadir oluyor baya hissettiriyor tedirgin olma sende çok normal dedi dr
Seydaktepe Duuyguum Bende de var aynı durum. Çok can acıtıyor ama bende enfeksiyon var ona bağlıyorum. Dün idrarda kültür yaptırdım bakalım sonuç ne çıkacak.
Duuyguum Seydaktepe önce den varmıştı enfeksiyonun bende de sürekli çıkıyordu ama bu defa çıkmadı hayret ettim 😅