hedo Benim çok aşırı ayaklarım ağrıyor ya diz kapağımdan ayak tabanına kadar basamıyorum bile ağrı yanma ikisi bir arada böyle bişey yaşayan var mı
Hamilebiranne hedo bende 36haftalığım benimde bacak ağrım oluyor devamlı gece saat 4e kadar uyuyamadım bacak ağrısından çok kötüydü yaa erken Doğum riskim var artık doğurmak istiyorum çok zor geçiyor bu günler
ilkinn hedo benimde öyle canım ya. Her zaman değil ama bazen bacaklarım acıyo ağrıyo et kesmiş gibi oluyo hatta. İyice ağırlaştı vucüt normal sanrm bir de sürekli bi bel ağrım var zaten onu hiç sorma ☹️
Hamilebiranne hedo amin kuzum tahmini Doğum tarihi vermedi ama adet tarihine göre 5 Kasım ama benim kız aceleci 30.haftadan beri kasılmalarım var dünde çok sıklaştı nstde 110ları gördü ve çok sık çıktı sancım . Ne zaman gelir bilmiyorum
Melek22 Bende 36+2 günlük gebeyim midem bulanıyo sabakları bazen bide halsizim hep yatmak istiyorum başim agrıyo arada keşke günler çabuk geçse bebegimizi alsak sag saglim 🤲
hedo Melek22 bulantı bebeğin dönmesine bağlı oluyor sanırım canım Amin inşallah Allah bekleyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Dudu_Ozer Hamilebiranne Al bendende okadar benimde aynı ya hastaneye git gel anam ağladı antalya sıcağında. 36+4 üz şuann son zamanlarda bende karın ağrısı var böyle ishal olmuşsun gibi gecmek bilmiyor sende de varmı
Elif_murat Ya sabahları uyanıyorum, kasıklarımdan aşağıya doğru bir bacak ağrısı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 36+5 teyim.
hedo Elif_murat günlerimiz aynı canım benim başından beri hiç kasık ağrım olmamıştı bi kaç gündür oluyor baya zor ya dinlenmeye bak mümkün olduğunca
Elif_murat hedo ya yatınca da vicdan azabı duyuyorum sanki, biliyorum çok saçma ama 😂😂 yapmam gereken işleri yapmalıyım falan diye. Bazı akşamlar ağrı kesici içip öyle yatıyorum biraz iyi geliyor gibi ama tam anlamıyla değil tabi
Hamilebiranne Dudu_Ozer bende de karın ağrısı oluyor ara ara adet sancısı gibi evet ya ishal bende de var
Derya0707 Dudu_Ozer bende Antalya da yaşıyorum canım 37+2 haftalığım şükür bacak agrım yok ayak yanmam var geceleri
hedo Elif_murat yaa 😄vicdan azabı hiç duyma bence çünkü senden bi mucize geliyor meydana 🥰 bir süre boşla nolcak sanki ☺️