Mucizebebegim3 ah canım benim sen daha hassas bi durumdasın anlıyorum 😞benim kaybım yok ilk bu biraz vesvese yapıyoruz ister istemez üzme kendini baktın olmuyo aklında hep bi kontrole git sen içini rahatlat.😘inşallah hepimiz sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı 🤲🏼