Sghslove Amin iki bebegimi kanamlar ve dusukle kaybettm bu bebegimin iyi oldgunu soyledi doktor claxane ve progsstan kullaniyorum..Ama biyle gogsumun kuculmesi haasasiyetinin gitmesi normal mi 😔 Mide bulantiminda olmamasi falan ne bilim korkuyorum 😔😔