Derya2727 canım çok geçmiş olsun boş gebelikten kürtaj oldum bende herşey normaldi kalp atımı için kontrole gittim 7 haftalıkken bebek yoktu bikac doktora gittim onlarda göremedi ve radyoloji servisinde detaylı ultrasona girdim normalde 8 haftalık olmam gerekirken 7 haftada gelişimi durmuş benim kese büyüktü o yüzden mecbur kürtaj olmak zorunda kaldım 2. Hamileliğimde bu kez kalp atımını duyduk kontrole gittim 10 gün sonra filan kalp atımı durmuş 11 hafta olmam gerekirken bukez 8 haftada kalmıştı yine kürtaj oldum araştırdık genetik test filan kan pıhtılaşmasi çıktı Rabbim inşallah tekrar nasip eder senin içinde üzülerek söylüyorum ama sanırım sen düşükle atacak vücudun keseyi filan inşallah kürtaja gerek kalmadan kendi düşer Rabbim yeniden nasip etsin ama üzülme çünkü sağlıksız gebelik olduğunda böyle oluyor yani Rabbim yeniden nasip eder içini ferah tut ve iyi düşün canım ♥️