Derya2727 canım daha önce boş gebelik yaşadım kürtaj olmadan düşük yaptım boş gebelikte kese oluyor benimde 5. Haftam bitmişti korkutmak ve üzmek istemem ama düşüğüm senin gibi olmustu parça düştükten sonra kanamam tam açıldı ama umarım sen benim gibi aynı şeyi yaşamazsın rabbim gönlüne göre versin