filiz08 Mercandoner59 son haftanda yapması gerekiyor aslında çatı muayenesini.Ama ultrasondan da bakıp karar verebiliyolar.Doktor iriliğini göZ önünde bulundurmuş olmalı ve başka şeylerde vardır.Sezeryan korkulacak bir şey değil 2 kez oldum üçüncüyüde olcam Allah nasip ederse.Doktorunu dinlersen kendine bakarsan çokta kolay iyileşirsin.Hayırlı doğumlar
filiz08 Suzitosuzi normal doğum yapıp 14 dikişle aylarca paramparça gezeni de gördüm iki dakkaya kendine gelenide.Doğumun normali de sezeryanı da vücuda göre değişir.İyisini hayırlısını dilemek en iyisi
espalp Minik_Hanim görümcemi o kadar çok kesmişler ki uzun bi süre oturamadı 🤦🏼♀️ Ben ameliyatla çok daha kolay oturup kalkıyordum🤦🏼♀️
Minik_Hanim espalp ya mesela işte günah, yazık :( İnsan bi daha ilişki yaşamaya korkar.. Benim genital bölgem kesilse bi daha çişimi yapamam diyodum :(
Minik_Hanim Suzitosuzi her iki turlusu de doktora göre değişiyor sanırım.. ben çok rahat sezeryan geçirdim allaha şükürler olsun ağrı ve acıyla ilgili doktor elinin önemli olduğuna çok inanıyorum.. Allah herkesi bir avazda kurtarsın inşallah hayirlisini nasip etsin..
Prenstalha Mercandoner59 şuan normal doğum dan çıkmış biri olarak söylüyorum canım evet biraz acılı ama emin ol kalkıp yürümek acının olmaması çok rahatlatıcı En kısa zaman da doğum hikayemi yazacağım Rabbim büyük bir kolaylık veriyor
Raniniii Mercandoner59 farkli doktora görün zaten bebegin kilosu dogduktan sonra ayni cikmiyor net degil yani zaten çatında sıkıntı yoksa rahatça doğurursun