Mercandoner59 benim de çatim dardı bebekte dönmemişti sezeryan oldum.
Valla sırf normal dogurcam diye 15 20 dikiş atilacagina bin kere sezeryan olurum.
Normal doğum dikişi nerdeyse 1 ayda iyileşiyor ben 4. Gün sokaklara attım kendimi.
O dikislerden dolayı arkadaşım 10 gün oturamadi ben sadece ilk gün zorlandim oturup kalkarken..
Yine olsa yine sezeryan derim..