Tazeanne0134 Meleginannesi55 bekle kuzum çünkü en net 20-24 haftalar arasında detaylıya gittiğinde net öğrenirsin
Nhr682 Biz 12+2 kız %80 dedi 14 haftalıkken gittik %100 kız dedi ama doktorum da senin ultrasonun kolay oluyor kızında gösteriyor saklamıyor dedi 🙂çok merak ediyorsan baska bir doktora çık istersen
Meleginannesi55 Nhr682 zaten kendi doktorum acil doğuma gittiği için başka bir doktora gittik kendi doktorum görür kesin🙃
Fatmaakbas Ben 10+6günlükken gittim kıza benzıoo dedı fakat şuan 12+3 günlük gidince bakalım ne dıycek ❣️
Gulcezeren Meleginannesi55 kendini göstermiyor ve doktorunuz tahmin yürütemiyorsa yüksek olasılık kızdır..
Baloglum93 Muayeneye gitmeden yarım saat önce çikolata ye ki bebek bol hareket etsin kontrol sürenin içinde tekrar git bence
Berdogan 22 haftalıkken net gördük göstermeyen göstermiyor alttan bile baktı doktor ama bana mısın demedi
Mstfaslhn1234 Meleginannesi55 aynı benim gibi sin benimde bebeğim göstermedi kendini karnıma falan vurdu yok açmadı 12. Haftada %60kız dedi 17+5 günlük ken gittim dün %90 erkek dedi ama mavi kıyafet falan alıyım deme dedi
ezoterik Ben çikolata yiyip kayisi suyu icmistim muayeneden 20 dk.önce falan gittim kipir kipirdi 14+4te kiz dedi iki üç pozisyonda bakti hatta bak burda iki nokta seklinde olusumu var bunlar büyük ihtimal vajinal bolgenin dis kismi dedi baya emin gibi konustu ama bidahaki muayenede kesinlestirelm dedi umarim değişmez 🙈
ipekveannesi Meleginannesi55 gitmeden güzel bir kahvaltı yap doktora girmeden 20 dakika kadar önce bol bol çikolata ve vişne suyu sonra içerde horon tepsin seninki 😅 doktorum bana hep öyle yap diyor hepte hareket ediyor şükür 🙈
Meleginannesi55 ipekveannesi bende çikolata yedim normalde hep hareketsiz yatıyodu yediğim için sürekli hareket halindeydi 🙃🙃
mutluuannee Bizde şuan 14haftalik olduk ben ay sonu gideceğim 16 haftalıkken yanii sende biraz bekle bence canım 🥰🤗
Gizemebrr 12 haftalıkken gittim birşey demedi cinsiyet için gerçi bende sormadım 😁😁 17 haftalıkken gel dedi o zaman söyler heralde ama şuan 14+3 olduk daha 3 haftam var 🙄🙄