Meleginannesi55 bende senin haftalarında gittiğimde kontrole girmeden önce baya çikolata meyveli süt içtim kontrol etti bebeğin yüzü bize doğru dönüktü inceledi baya öksür VS dedi kesin kız dedi inş değişmez sende inş öğrenirsin moralini bozma hayırlısı de sağlıklı olmasını dile doktor emin olamadığı için söylemek istememiştir ihtimal dese bile yarın öbür gün değişse sen üzüleceksin zamanını bekle bence canım Allah gönlüne göre verir inşallah ☺️❤️