2cocukluana_ Canannncan ben ve benle birlikte kaç kişiye sorduysam hepsinin de doğru çıktı inanıp inanmaman senin elinde olan bişey canım ben zaten yüzde yüz şu ya da bu demiyorum ikiliye göre bu gözüküyor diyorum çok da şey yapma :)
Canannncan 2cocukluana_ gözükmüyor canım o yüzden sizde fazla hurafelere takılıp kendinizi yıpratmayın bırakın doktorlar işini yapsın 😉
Seralpeymen Tazeannebaba benim ilk hamilelikte 57.4tü , oğlum oldu yani gerçek değil diye düşünüyorum ben
Olimbera msrcmm rize de mi yaşıyorsunuz bende dün kan verdim iki hafta sonra çıkıcak sanırım sonuçlar bekliyorum hangi doktora gidiyorsunuz ?
msrcmm Olimbera Devlet hastanesinde Sibel hanıma gidiyorum. Çok ilgili, detaylı bir şekilde ultrasonla bakıyor sürekli.
Olimbera msrcmm bende sibel hanıma gidiyorum çok memnunum şimdilik gerçekten ilgileniyor ve her soruya cevap veriyor kaç haftalık hamilesiniz cinsiyetini söyledi mi 🤗
Olimbera msrcmm bende 12+5 ken cinsiyet ne zaman belli oluyor diye sormuştum kıza benziyor demişti de acaba bu haftada belli oluyor mu ki meraklandım o yüzden doğru mu diye 🤣
msrcmm Olimbera İnsan merak ediyor ama çok da acele etmiyorum. Bu forumda bile kaç defa yanlış cinsiyet söylenenleri okudum. Önümüzdeki ay başı Şar’a gidip daha net olsun diye renkli ultrasonda baktırcam.
Olimbera msrcmm orada renkli ultrasyon var mı ben hiç gitmedim ayrıca detaylı ultrasyon yapıyor mu şar hangi doktoru önerirsiniz ?
msrcmm Olimbera Evet 4D renkli ultrason var. Asiye hanıma gideceğim. Zaten iki doktorda renkli ultrason var orada. Diğeri erkek.