2cocukluana_ çok şaşırıyorum gerçekten ! Zaten dediğinizin tutma ihtimali %50. Ama tutmayanları ne yapıcaz sonuç yanlış çıkmış mı dicez. Tezinizin doğru ve bilimsel olmasıniçin hiç bir şekilde istisnasının olmaması lazım değil mi ?Yapmayın allahınızı severseniz ya doktorlarda salak değil ya bekliyolar ultrasonda emin olana kadar.hiç birinden duymadım ikili testini getir cinsiyetini söyleyim diyenini