Sevilypc canım 34+2 yim dün özeldeyim doktoruma kontrol vardı sabahtan öğleme kadar hiç hissetmedim oda ilk nts yi beğenmedi bende hissetmeyince yatırmam lazım dedi sonra hissettim çok şükür taburcu oldum sonra evde yine hissedemedim pek hastaneye geldim bugün saat 1 den beri yarıştayım nts iyi çıkıyor ama ben hissetmiyorum çok azaldı yani