Zade boyleleri kendi bildiginin dogru oldugunun kanisinda olup,karsi tararfi dinlemeye kulaklarini tikayan MÜGE ANLİNİN DA SÖYLEDİGİ GİBİ asalaktan baska bisey defiller.istiyorlar ki her soyledikleri dogru olsun ama dünya oyle defil.bunu birilerinin kadalarina soka soka öğretmeleri gerek.türliyenin ilerlememesinin hatta gün gectikce gerilemesinin sebebi boyle cahilce sorularla karsi tarafi kizdirma cabalari.
Bizde de var boyle ruhsuz empati duygusu gelismemis insanlara cvp verip hem zamanimizi hem internete verdigimiz ücreti bosa harciyoruz.
Postu acarken yuttugu sakizin bebege zarar verip vermeyecegini bizim aklimiza danisan kadin gitmis..simdi soylediklerimi tiye alip sözde beni tinlamamaya calisan biri gelmis.kendisiyle celiskiye dusuyor farkinda degil.madem birinin yazdiklarini dalgaya alip gulecek kadar akilliydin sordugun o sacma sapan sorunun cvbini niye bilmiyordun diye sormazlar mi adama..aklini birilerine laf yetistirmeye kullanacağına oturda iki kitap oku zihnini de gelistir diye de derler adama..ama anlayana...!
Ben sizin soylediklerinize tepeden tirnaga katiliyorum.