Rainhn yahu anlamadım ne farkı var Google yazınca ayıp da burda sormak mı normal. Burda yazılanlar da Google da görünüyor. Sorun orda sormuş burda sormuş değil. Hani herkes her şeyi bilmek zorunda değil elbet sorular olur. Ama sizce de bazı şeyleri sorarken yahu benim bunu bilmem gerek bu biraz garip soru dur bi araştırayım yazılmış edilmiş bilimsel bişeler var mı ne yenir ne yenmez, mide nerde bebek nerde vs bunları bilmek gerekmez mi? Ya da sorunca acaba dalga geçerler mi diye düşünebilmek gerekmez mi?