Berfinberf Beybitooo tam tersi gebelikte günde bir veya iki tane maden suyu önerilir☺️ Ben hergün içiyorum :)
arastirmacianne Beybitooo Gerçekten şu insanları anlamıyorum ya😌Her şeyi konuşup ve her şeye burnunu sokmaya ne kadar meraklılar 😏Hamile insanları strese sokmaktan içinde şüphe bırakmaktan ne kadar zevk alıyorlar.He de geç canım sen.
Beybitooo arastirmacianne artık öyle yapıyorum bide benim erken doğumum olmustu bundan önce ve ciğerleri gelişmediği için yaşamamıştı o yüzden tedirgin olduğumu da biliyorlar ama nafile 🤦🏼♀️
arastirmacianne Beybitooo çok geçmiş olsun canım Allah bir daha böyle bi acı yaşatmasın.En sağlıklı bilgiyi doktorundan al için rahat eder 🙏🏻😊
Sariiannee Beybitooo Aaa bilmiyor muydun tabi ki eritir.Soda ,kola,fanta bebeği eritir ve idrarla atarsın .Bu u bilmeyecek kadar cahil olamazsınız 😱
duygudorukbade Beybitooo daha bugün dedi doktorum soda kefir yoğurt ye iç diye bebeğin gelişimine iyi gelir diye Bebek midemizde degilki zarar versin rahim nerde midemiz nerde biraz mantıklı yaklaşık konuya etrafa kulaklarınızı kapatın
Beybitooo Kubraseyit00 ya neden doğru okumuyorsunuz bebek erir mi diye sormadım öyle düşünsem şimdiye hastaneye koşmuştum zararı olur mu asitli olduğu için diye sordum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mehtapkiraz Beybitooo bana doktorum 21. Haftadan sonra yasakladı maden suyunu ondan önce hergün içiyordum
Kubraseyit00 Beybitooo iyi ama bunu google yazsaniz bile cikar hamileler rahatlikla tüketebilir yediginiz ictiginizin bebeginize dogrudan bir etkisi yok. Midenizde degil bebeginiz
Deletedmom3 Beybitooo yüksek tansiyon icin gecerli canim dusuk tansiyonda sıkıntı yaratmaz iyi bile gelir
Beybitooo Deletedmom3 ha iyi o zaman keşke biraz yukselse benimde sürekli elim ayağım boşalıyor basım dönüyor hep dusuk olduğu için