Iremgokce Beybitooo içinizi rahatlatırmı bilmem ama sizinle bir bilgi paylaşıyım bebekler midemizde değil rahmimizde büyüyor yediklerimiz ise midemize gidiyor yani içtiğiniz soda bebeğin bulunduğu bölümden olmadığından bebek erimez :)))
Hilallsen Beybitooo ben içtim bebek eridi gitti mesela 😂😂😂 tövbe ya. Ne manyaklar var. Doktor bana günde 2 tane iç dedi. Galiba benim doktorum biraz erimiş sıvı hale geçmiş bebeklerden hoşlanıyor 😂
Fatosbdrm Beybitooo (bebeği eritir dedi bi zararı olur mu) eritir mi demeye geliyor sorduğunuz soru 😊
Cigdem07 Beybitooo Ohaaaa bebeğimi eritir dedi ciddi miydi bunu söylerken gerçekten inanmıyorum 😄😄 Daha neler duyacagız acaba
Beybitooo Cigdem07 vallahi ya bende ona tavsiye ettim sacmalama sende iç bulantın hafifler dedim içmiyor nar yemiyor ciğer ellemiyor akrabamız olduğu için yanında etkileniyorum bende 🤦🏼♀️
Mucize_istiyorum22 Beybitooo sen takma canim birsey olmaz bazıları bu nutella reklamına çok inanmış heralde ikizler anne karnında ağzinı açıp anne acım diyordu sanki ne yesek mideye deilde onlarin agzina gidiyor direk çok trajik😏
Beybitooo Deletedmom099 öyle demeyin gerçekten ben bunları yaşıyorum elimden yediklerimi cekiyorlar 😂
Deletedmom099 Beybitooo öyle hamilelik mi geçer ya herşeyi yiyorum ben, sürekli etrafınızda size bunu yapan insanlar sizi strese sokar tıp mı okumuşlarda biliyorlar
Beybitooo Deletedmom099 bende normalde hersey yiyorum hiç mide bulantısı yasamıyorum tadını çıkarmaya çalışıyorum ama sürekli aklımı karıştırıyorlar
Ftmemne Beybitooo valla günde iki tane maden suyu içiyorum limon sıkıp 😁 bebeğim erimedi ama yağlarımı eritse ne iyi olurdu 😂😂😂
Beybitooo Ftmemne maden suyunu yoğurtla karıştırıp iki damlada limon sıkıp her gece içince eriyormuş yağlar 😂
Beybitooo Fidan3594 bebeğim erir mi diye sormuyorum böyle bisey söylendiği için acaba zararı olur mi diye sordum asitli olduğu için galiba yanlış anlattım biraz
Fidan3594 Beybitooo haklısınız bende detaylı okumamışım. Madensuyu tam tersine faydalı biliyorsunuz günde bir tane içilmeli
ZAsk Beybitooo Birisi bebek erir dedi🤦♀️ zararı olur mu? demişsiniz ya o arada noktalama işareti kullansaydınız belki daha anlaşılır olurdu. Yazdığınızdan bebeğim erir mi? Gibi bir anlam çıkıyor.
Beybitooo eslemsena1 bende yararlı olduğu için içiyorum bide rahatlatıyor midemi yoksa hiç sevmem maden suyunu ama böyle şeyler duyunca asitli acaba bi zararı olur mu diye düşündüm