Huzurumuz Arkadaslar doktor kesen düzensiz ve küçük tuhaftır kı bebek büyümüş şimdiye düşmesi lazımdı dedı. Kanamam falan yok . 7+5 aslında ama kese küçük oldugu için 6+5 cıktı bebek gelısmıyor keseden dolayı dedı . Kesem 8mm . Moralım cok bozuk . Eğitim arastırma proflara falan git dedı bana . Kalp atısı var dedı. Hastanede yatıralım dedı düşük tedavısı uygularız dedı. Benım gibi olan var mı sonradan kesesı buyuyen
Musel Huzurumuz hayır başka doktorlarada git bir kişiyle kalma sakın düşürmek içinde tedavi olma belki doktor yanılıyodur bence başka doktorlarada gir
Cereninbebisi Huzurumuz Rabbım acıl sıfalar versın ama bız yasamadık bılmıyorum sonraan buyur ınsallah buyur
Cereninbebisi Musel valla oyleymısız ya ben asırı sıkıntı yasadım saolsun esım sayesınde hıc hos seylerle karsılasmadım o kadar stese sıkıntıya ragmen herseyı cok guzel demesı dokorun benı bı haylı sasırttı 😊
Musel Huzurumuz https://resmim.net/f/W4JMpt.jpeg bu şekil benm ultrason sonucum ters yüklemiş ama fotoyu
Musel Huzurumuz bende 20 ağustos ama ultrasonda ilk haftalar 1 hafta geri veya 1 hafta ileri olabiliyor canım benmde normalde 8+1 olmam gerekiyordu ama 6+2 yim en son ultrason da 4+5 çıktım
damlac Cereninbebisi inşallah canım bir duysam rahatlayacağım kimyasal gebelik yaşadım önce endişelerim çok
damlac masalsii şimdilik yemek yaparken sıkıntı yaşamadım ama dolaptan birşey alırken çok kokuyor bana. Kızlar sizde yorgunluk var mı ben sürekli yatar pozisyondayım ya kalkamıyorum hiç kafamı kaldıramıyorum doğru dürüst
masalsii damlac canım zaten ben progestan kullanıyorum kanamam olmuştu sürekli yatıyorum mecburiyetten
Caglates Bizde bugun 7+1 oldk son adet tarihine gore 9+1 olmam lazim ama ultasona gore 7 haftalikmis hayirlisi diyelim benim de mide bulandm sabah aksam oluyo ara ara sizin gibi buzdolabi kokusundan bile istifra ediyorum ama ilerleyen haftalarda oyle olmuycak 9. Haftada azalmaya basliyo hepsi
Musel Caglates inşallah ya sizinde benm gii olmuş ultrasonda 1 hafta geri ama ilerde düzelir inşallah