Sevmelinsan ayni sekilde yumurtani buyutuyorlar catlatma ignesini vuruyorsun 36 saat sonra asilama yapiyorlar yapacaklari saatten 2 saat once esim hastanede spermi verdi yikama islemi yapilip sagliklilar aliniyor iyilesiyor yani oran onu enjekte ediyorlar. Sonrasinda 2 gunde bir iliski. Bu normal bisey diyebilirsin iliski gibi ama tup bebek icin 2 tane igneli asilama yaptirmak gerekiyor diye rapor aliyorsun yaptirdigina dair o da en az 2 diye biliyorum. 3.5 yillik evliyim ben 3 yil tedavilerle ugrastim. Bi sonraki sureci dusunmek zorundasin zaman hizla akip geciyor cunki