Sevmelinsan ona gore bi tedavi baslar canim istersen tarlusal icip adet olabilirsin bittikten sonra 10 gun icinde adet oluyorsun. Ben de evliligimin 4. Ayinda ogrendim. O zamandan beri tedaviler vs. Zayiftim o zaman simdi kilo aldim surekli ilaclar tedaviler strest falan. 2 asilama 1 tup bebek yaptirdim olmadi. Bu gebeligimden oncekini yumurta takibi yaptirdim şans nasip tuttu ama dustu 6. Haftasinda. Pesine zaten cocugum olmuyor diye korunmadim adet olmadan hamile kalmisim. Ben nasip olduguna inaniyorum. Doktor bile tup bebekle olmayip kendiliginden mi oldu diye sasirdi. Esimin vitamin hapini eksik etmedik hic bu son 7 8 ayda. Bende 1. Ayda en son tup bebek yaptirip ikinciye para biriktiriyordum kaldim. Rabbim cok bekletmesin insallah aratmasin saglikla isteyen herkezin kucagini doldursun