Yamo evet canım heyecanını anlıyorum inşallah benim de gelir doğum zamanım sağ salim 😘😀 daha 30+6yım çok var. Bende tüp bebekle gebe kaldım. Tüp bebek gebeliklerinde de sezaryen ol istersen diyorlar zor elde edilen gebelik kendini de bebeğini de yorma riske atma diyorlar bakalım. Daha çok var. Hakkımızda hayırlısı 🥰