Neslihan60
Kuzum bizde 2 yıllık evliyiz bebek istiyoruz 2 defa kimyasal gebelik geçirdim geçen ayda yumurtlamamı ovulasyon testi ile takip edip ilişkiye girdik ama tam yumurtlamam il dışına çıkacağımız zmna denk geldi aceleye geldi malesef bu ay da hamile kalamadım. Sana önerim yumurtlaman yakalayamamış olabilirsin. Bende bu formda öğrendim ovulasyon testini sana da öneririm. Yumurtlamamı yakalayıp ve yumurtaların çatladığında da peşine de 2 gün ilişkiye girerek hamiliği kolaylaştırabilirsin Allah nasip ederse zamanı gelmişse. İnşallah tez vakitte Rabbim kucağını doldurur🤲