Sbnm06 biz bu evlendgm günden beri hastane yollarındayz bnm kistlerim vardı ama sorun içerekli degl her şeyim cok gzl doktor hatta muhteşem yumurtalıklara sahbsin milyonda bir yumurtalıga sahşbsin diyo neden olmuyo peki diyrm bana öneri sunuyo yaptgm seyler ve ben bekarken 5 sene kis tedavisi gördüm 11.5 cm ve evlendkden snra patladı suan 6 cmlik var ama bana bi sıkıntsı yok dontra dzenli bi şekilde muayeneye gidyrm vücudum üretiyomuş hormnlarım cok gzl calışıyomuş ama hala yok 😔😔