Nur___ Recbey merhaba 👋 lar, 34+1 devlette emel hanm, özelde aybala Fatma hnm, bizm az kaldı hayırlısı ile artık heyecan dorukta 🌺
Recbey Efesevim bende 17+3 haftalık hamileyim bende yalovada yaşıyorum yalovada doktora gidiyorum ama detaylı ultrason için bursaya gidebilirim Bildiğin ıyi biryer var mı bursada yada orhangazide varmıdır detaylı ultrason çeken yer??
quuenn Recbey ne güzel siz kaç haftalıksınız :) ben baya memnunum aybala hanımdan iyi bakıyo ilk gebeliğim düşük olmuştu gece 3 te gitmiştik geldi motive etti falan iyi biri baya :)
ozgeustun Recbey evet detaylı ut yi odasında bakıyor ayrıca her gittiğimizde renkli görüyoruz bebeğimizi( siyah-beyaz değil). Baya ilgileniyor
ozgeustun Recbey özel sağlık sigortan yoksa 200 tl. Sağlık sigortasıyla da ödeyip sonra sigortadan alıyorsun
Recbey Nur___ bende yarın gülcan hanıma gideceğim cinsiyet öğrenmek için inşallah gösterir bu sefer 🤲🤲normalde bende aybala hanıma gidiyorum 😊