Merveeex ilk doz 19+larda olmuştu sanırım.İkinci doz da 23+larda.
İlk dozdan sonra eve geldim süpürge ve vileda yaptım(2katlı ev) bahçedeki otları yoldum havuza girdim çıktım duşa girdim yemek yaptım sofra kurup kaldırdım hiçte ağrı sızı olmadı.
İkinci doz şeker yüklemesiyle aynı gün yapıldı.Şeker yüklemesi uyku hali yaptı bitkin düştüm tüm gün baygın gibiydim uyukladım ve gece ateşim biraz yükseldi.Kolumda hafif uyuşukluk ve ağrı oldu(uzun zaman spor yapmadıktan sonra yapınca et keser ya onun givi)
Ama abartılacak bi ağrı sızı olmadı.Hastanelik falan olmadım.
Korkulacak bi durum yok rahat ol kendini sıkma canın yanmıyor.