eserivgen yok canım o öyle değil, 5 ve 6. Ayda birer doz olursun, Doğumdan sonra bir doz daha etti 3. Bebek 1 yaşını geçince ve 2 yaşını geçince diyeyim yani 1 er sene arayla kalan dozlar. Ama Türk milleti vurdumduymazlığı ile 3 den sonrasını yaptırmıyoruz genelde 😃