Mucizebebegim3 Civcivim_34 Benim degisiyor bazen cok agriyor bazen normal .. 7+3um diye sanirim belmi hamilelik ilerledikce sut hormonu artarsa olablir :)
Deletedmom091 gzmuygn bende öğretmenim hocam merdivenler sende de kasık ağrısı yapıyor mu?ben bazen dayanamicak gibi oluyorum da bide sınıflar çok kalabalık hep ayakta ders anlatıyorum oda mahvediyo🤦🏻♀️Sen bu sorun karşılaştın mı
gzmuygn Deletedmom091 sınıfım alt katta ama yukarı çıkarken zorlanıyorum gerçekten batıyor kasığım.Derstede 10 dk ayaktaysam 10 dk oturuyorum yoksa hiç enerjim kalmıyor.Yapacak başka bir şey yok zaten.Çok yormamamız lazım zaten kendimizi ilk 3 ay riskli sonuçta
Civcivim_34 Allah yardımcımız olsun o zaman ne diyim hayırlısı ile kucağımıza almak nasip olur inşallah 🙏
bs_brk Ya bende de tam tersi sanki hamile değilmişim gibi şuan 7 haftalığıız ne mide bulantısı ne bi tuhaflık anlamadım neden😐
gzmuygn bs_brk ne kadar güzel. doktor aksi bir şey demiyorsa çok güzel bir hamilelik geçiriyorsunuz demekki 😊 Valla bende bulantım yok dedim ne güzel ama geldi.