niliyy Benim elimin üstünde alyansla yaptılar 3 4 defa erkek çıktı ve tutmadı. Bence inanmayın ☺️ Zaten %50 ihtimal var ya tutacak ya tutmayacak. Tutunca sanki gerçekmiş gibi düşünüyoruz😂
Hatice_01 niliyy çok haklısın canım ya kız ya erkek başka ihtimal yok 😊 allahım hayırlısını versin inşallah . Benimki tuttu falan deyince insan meraklanıyor 😊😊
bs_brk Benim yuvarlak çiziyor ama sanırımm erkek olacakk henüz 7 haftalığızz ultrason kağıdını kim görse keseye göre erkek diyor🤔
Hatice_01 bs_brk benimde öyle canım. Herkes erkek diyor ama bakalım 😊 kız çocuğu geç şekilleniyor diyorlar
Nevinnn Banada babaannem daha o zaman 6 haftalık hamileydim eskiden kadinların yaptıgı makas - bıçak şeyini yapmıştık benimki kız çıkmıştı sonra 16. Haftamda cinsiyetini öğrenmeye gittiğimde doktor %99.9 kiz dedi 😊
Nevinnn Hatice_01 ben çin takvimine falanda bakmıştım ordada kız çıkmıştı zaten ilk hamile olduğumu öğrendiğimden beri eşimle hep kızım diye sevdik konuştuk onunla allah gönlümüze göre verdi diyelim sağ salim kucağıma almayı da nasip etsin ınşallah:)
Rabia5541 Hatice_01 bende lisedeyken arkadasım yapar dururdu inanmıyorum tabiki ama 22 yasında evleneceksin ve oğlun olcak demişti yuvarlak kız,dik çizgi erkek oluyodu oğlum olucak benmde şimdi o aklıma geldi bak sayende 👦🏻😂
Hatice_01 Rabia5541 Aynen bana da öyle denilip bende sözde kız çıktı. Bi postu unutmayın öğrenince buraya yazacağım çıkarsa 😁😁
Mucizebebegim3 Hatice_01 Ay banada 3 kez ayri kisi yapti hepsinde erkek cikti 🙈😊 Tabi batil inanc boyle seyler ama insaninsa hosuna gitmiyor degil 😁😁
Mucizebebegim3 Hatice_01 Aslnda hayirlisini istiyorum ben kiz cocugu cok seviyorum ..Hayirlisi hakdan ..Ama iki sonucda beni mutlu ederdi sanirim ilk cocuk birde cinsiyet farketmio 😁😁
Hatice_01 Zeyzeykrt Bence denk geliyordur ya yoksa batıl inanç 😊 iki seçenek var sonuçta ikisinden biri