Elifka ben de içiyordum. Gebeliğimi öğrendikten sonra 3 hafta daha içtim. 3-5 arasında içtim, normalde günde 1 pakete yakın içiyordum. Evet bana da doktorum azaltınca sorun olmayacağını, günde 3 tanenin sıkıntı yaratmayacağını söyledi ama bir gün aniden bıraktım, şükür.
Bazı yorumlara baktım işte günlük 1 paket içti çocuğu çok sağlıklı, bana da doktorum 3 tane içebilirsin dedi vs. Evet doğru sigara içmeye devam edip bebeğinizde hiçbir anomali gözlemlemeyebilirsiniz. Ama düşünün çocuğunuzda astım, bronşit çıkarsa, gelişim geriliği olursa bunun vicdan azabıyla yaşayabilecek misiniz? Sadece bunu düşünün ve tavsiyem kendinizi germeden bırakmaya çalışın. Ben bebeğimin karnımda olduğunu bilmediğim 4 hafta+oldugunu bildiğim 3 haftada içtiğim için vicdanen çok kötü hissediyorum.