Elifka ben de yıllardır içen biriydim tiryakiydim sigarasız kalınca çıldıracak gibi oluyordum, hep de derdim hamile kalınca bırakıcam inşallah dedim eşim bile ihtimal vermiyordu sen mi falan diyordu. Hamile olduğumu öğrendim keseyi görene kadar 1 hafta içtim çünkü anlamıyordum hamile olduğumu, keseyi gördüm yavaş yavaş bırakmalıyım dedim sonra nikotini olmayan sigaradan aldım ta ki kalp atışını duydum vicdan yaptım paketi bitirmedim bu sefer bir iki fırt içtim her gün, artık o bir iki fırtlar bile vicdanıma ağır geliyordu olmaz böyle içimde can var Rabbimin emaneti var diyerekten onu da bıraktım.Canım istiyor mu evet çok istiyor ama dayanmak zorundayım “CANIM” için 🐣 şu an 10 gündür bir iki fırt bile içmiyorum, sigara içenlerin yanında durmuyorum biliyorum bırakmak çok zor ama dayanmamız gerekiyor hiç tiksinmedim kusma bulantılarım da olmadığı için sanırım, hatta sigarayı bırakınca iştahım açıldı 9haftalık hamileyim 3 kilo bile aldım ama olsun ben sigara içmiyeyim de kilo alayım diyorum.. her şey bizim elimizde arkadaşım istersek bırakabiliriz 2 taneye düşürdüysen o 2 taneyi de içmezsin.kendi kendine terapi yap 3 gün oldu içmedim noldu hiçbir şey olmadı demek ki dayanabiliyormuşum diyorum.yapabilirsin kendine inan önce 🤗🌸