Fatmacbc1997 Ayse_ONAL68 20 haftalikken etlikte yaptırdım normalde sami ulusa gidiyorum ama oraya yonlerdirid
aydandir Ankarada hacettepede ayrıntılı ultrason yaptırmayında ben yaptırdım pişmanım kobay gibi önce asistan bakıyor ağzını açıp tek kelime söylemiyor sonra prof geliyor birde o bakıyor sen herşey yolunda mı diye soruyorsun ona bile kem küm kalp çarpıntısından öldüm o masada.Zaten ultrason cihazıda son derce eski normal girdiğimiz ultrsonlardan hiçbir farkı yok ne görebiliyorsun siyah beyaz.Ben yaptırdım çok şükür birşey yok dedi ama şimdiki aklım olsa yaptırmam gazide bile doktor konuşa konuşa bilgi vere vere renkli ve sonunda kaçtane foto vere vere yapıyormuş..
filiz08 Ayse_ONAL68 18 ve 24 hafta aralığında yapılıyor dediler.Ünüversite hastanesi de yaptırdım(araştırma)...86 tl ödedim ve 20 dakka falan sürdü
Ayse_ONAL68 filiz08 19+4 de yaptıracam ben randevu aldım ama sence erken mi biraz daha beklemeli miyim
Sbl_U Ayse_ONAL68 yok canım zaten 19.cu haftada da bakılıyor diye biliyorum hayırlı haberler al inşallah 💗💗
Ayse_ONAL68 2cocukluanne peki bölümü neydi doktorun bildiğim kadarıyla bir çok bölüm bakabiliyor detaylı ultrasona ama bazıları pek iyi bakamiyor
2cocukluanne Ayse_ONAL68 radyoloji bölümünde canım zaten ayrntlı usg deyince oraya yönlendryr gün veriyo
filiz08 Ayse_ONAL68 hayır kesinlikle değil yaptır randevunu da almışsın zaten.Ben şehir değiştirdim randevu bulamadım nerdeyse son haftama ancak o da ücretli de buldum.
Ayse_ONAL68 filiz08 Anladım 20 ila 24 haftalar arası diyorlar ya onun için kafamda soru işareti kalmıştı. 1 hafta daha ertelesem mi dedim