Lcy canım endıselenme ılk 3 aylık donemı atlattıysan Allahın ıznıyle bısey olmaz.2.si de bende senın gıbıydım ılk hamılelıgımde konusayım derdım bısey dıyemezdım anne olduktan sonra oyle bı degısıyorsun kı suan annelıgı ne de olsa henuz tadamadın ve nasıl bj duygu olsugunu bılmıyorsun . Doğumdan sonra hersey daha guzel olcak merak etme. Şimdi 2. Cocuguma hamıleyım be ogrendıgım andan itibaren sevebılıyorum.çünkü anne oldum artık ben kendı canımdan bır parçanın nasıl candan sevılecegını öğrendim ❤Rabbim kımsenın kucagını boş bırakmasın herkeze bu guzel tarifsiz duyguyu yaşatsın inşallah💗