Lcy Cok korkuyorum hala 3 ugrasdan sonra hamile kadim hala yatakdan kalkfimda acaba kan varmi diye paranoyam var allahim korusun 21 haftadayim ama yavrumla hic muhabbet edebilyorum sizdede ölemi ?
Obsesifk Lcy bende 28 haftalığım ama oturayım konuşayım ilgileniyim yok bende de doğsun konuşuruz bol bol 🙂
EbruUslu Lcy canım endıselenme ılk 3 aylık donemı atlattıysan Allahın ıznıyle bısey olmaz.2.si de bende senın gıbıydım ılk hamılelıgımde konusayım derdım bısey dıyemezdım anne olduktan sonra oyle bı degısıyorsun kı suan annelıgı ne de olsa henuz tadamadın ve nasıl bj duygu olsugunu bılmıyorsun . Doğumdan sonra hersey daha guzel olcak merak etme. Şimdi 2. Cocuguma hamıleyım be ogrendıgım andan itibaren sevebılıyorum.çünkü anne oldum artık ben kendı canımdan bır parçanın nasıl candan sevılecegını öğrendim ❤Rabbim kımsenın kucagını boş bırakmasın herkeze bu guzel tarifsiz duyguyu yaşatsın inşallah💗
Pinaryyim Bnde 28 haftadayım daha böyle oturup bir türlü nedense konuşamıyorum eşim konuşurken bnde katılıyorm o şekilde konuşursam konuşuyorum bilemiyorum neden böyle ama eşim bigün konuşmasa hemen laf söylüyorum 😏
muhallebik Burcuk ahahahah ayy yorumunuza bayıldımm 👍🏼👍🏼 😂😂 ben evde yalnızımm ama ben de konuşamıyorum sessizlikte bir tek benim sesim komik geliyor bana 😂
CerenSelvi Ben se öyleyim bence bu bizim için normal 😇 ben arada sırada sesleniyorum konuluyorum ama bir dk sürüyor uzun uzun muhabbet edemiyorum, sonuçta yanımızda nir birey olmayınca yapamıyoruz galiba 😇 doğsun konuşmak asıl o zaman çok önemli doğduğu günden itibaren onu ayrı bir birey gibi görüp her saniye konuşmak çok önemli 😇😇
firdevs Evet yaaa ben de konuşamıyorum müzik dinletemiyorum falan demekki benim gibi olanlar da varmış 🤗🤗❤
Asrinbaby Aynen bi ben varım sanıyordum 😆 hatta ben kötü bi anne miyim diye sorguluyorum. Ama konuşamıyorum ne bileyim aslında çok konuşkan biriyim ne müzik dinletiyorum ne sohbet ediyorum. Yapılması gerekiyor mu bence evet uzmanlar yapılsın diyor. Bence deneyelim arkadaşlar 😎
Deletedmom20 Valla ben daha 14 haftalığım ama ortamda kim olursa olsun konuşuyorum , seviyorum karnımı ona güzel sözler söylüyorum , arada sesleniyorum ohh çok rahatlıyorum 🤗🤗 bence konuşun onu ne kadar erken sevdiğinizi belli etseniz o kadar iyi 🤰🏼
Burcuk muhallebik evimdeyken konuşayım diyordum onu da beceremedim. Oğluşum napıyorsun ? Büyüdün artık falan. Yetenek işi bu konuşma meselesi
Lcy Bi kere denedim ondada hüngür hüngür agladim 😣 herkez konus cocugla diyor sizinde dediniz gibi evde tek benim ses komik geliyo yapamiyorum cok konusgan bi insanim aslinda ama dogumu bekleyecem galiba saniyorsam 😂
Alpveannesi 😂😂😂😂 kizlar alemsiniz yaa ne konuscaksiniz karninizla. Kisir dongu bir muhabbet yani en fazla naber oglusum diyip durtuyorum ben 😊 uzun uzun konusanlar varsa icerigiyle ilgili bilgi almak isterim. Kendi kendime bile konussam daha anlamli ve verimli bir monolog gerceklestirmis olurum valla😊 sanki dertler bitmis gibi teyyareden sorun uretip durmayin kendinize. Bebek zaten sizin sesinizi kalp atislarinizi biliyor. Bu bile yeter ona. Muzik olarakta bethoven dinleyen sanatci olur mezdeke dinleyen dansoz olur diye bir sey yok. 😂😂 keyifli hamilelikler herkese