Akademisyenanne Angelaa ben de acikiyorum. Ama sadece yogurt yiyorum uyumadan. Yatmadan evvel 2 saat oncesinde yemeyi icmeyi birakiyorum. Mide yanmasi yapiyor🤦🏻♀️ Ev yogurdu hem tok tutuyor hem rahat uyuyorum🌿
Zeydo Gecenin bir yarısında ya da sabahın köründe açlık beni de esir ediyor 😄😄 ben mısır gevreği yiyorum uygunsuz saatlerde 😄 en azından süt te tüketmiş oluyorum gevregin zararı var mı bilmiyorum ama 🙄
Deletedmom124 Angelaa ben canım birşeyler yiyorum ekmeksiz doymuyorum meyvemi de yiyip yatağa geçiyorum
Angelaa ftscebeci71 bendede aynısı oluyo byle değildim dayanabiliyodum mesela uyuyodum fln yok uyutmuyo da içimi bişi kemiriyo sanki 🙈😊