Angelaa ben boğa burcuyum normalde de yemek yemeyi çok severim yemek için doğmuşum resmen ama çok şükür ki çok çabuk verebiliyorum..emzirme döneminde süt olsun diye çok yiyorum fiil gibi oluyorum 38 bedenden 46lara çıkıyorum sütten kestim mı birkaç aya kalmıyor yine 38E düşüyorum..