Ogretmen_anne12 Svdbkn kasık ağrısı belki rahmin büyümesinden oluyordur bende kasık ağrısı yoktu ama eğer çok sık kasılma yaşıyorsanız ihmal etmeyin
Ogretmen_anne12 Adanur karın taş gibi oluyor toplanıyor tekrar gevşiyor. Aslında kasılmalar belli bir haftadan sonra normal. Anormal olan düzenli ve sık sık kasılma yaşamak.
Ogretmen_anne12 Adanur takip edin sık sık yaşarsanız sıkıntı olur. Mesela ben kasılma yaşayıp 1 dk sonra tekrar yaşıyordum. Ve giderek ağrılı olmaya başlamıştı.
Cnsakf Ogretmen_anne12 kasılmanın süresini ve kasılmalar arası dakikalarını hesapla bence eğer süreler kısaysa doktora gitmelisin önemli olabilir. Doktorum kasılmalarının arası kısa olur ve çok olursa hemen gel dmeişti bana
Ogretmen_anne12 Cnsakf zaten o şikayetle gittim. 4 gün hastanede yattım şükür taburcu oldum. Kasılmalarım oluyor ama az ve seyrek.