Ogretmen_anne12 kasılmaları hafife alma hayatta en büyük pişmanlığım oldu yorgunlundan diyip umursamadan sabaha kadar direndim oysaki böyle durumlarda muhamkkak tedbir amaçlıda olsa doktora gitmek gerek. Ben o umursamadığım kasılmalar yüzünden apar topar doğuma alındım 33 hafta da doğum yaptım çok zor süreçlerden geçtik çok yıprandık ama çok şükür meleğim yanımda 4 aylık oldu korkutmak için sölemiyorum ama aynısını yaşadığım için başkasınında başına gelsin istemiyorum bi doktora gidip bakdırmanın hiçbi zararı olmaz en fazla bebişini görmüş olucaksın en azından için rahat eder 🌸