eknsnsr98 evet ilk gebeliğim 12. Haftadan beri hissediyorum ilk çok yorulmustum uzandım böyle pıt pıt diye hissettim aman yok dedim sonraki günler şiddetlenince tamam dedim oynuyo bu 😂 bi arada böyle üst üste aralıksız pıt pıt pıt diye duydum doktor hıçkırmıs o sırada dedi çok değişik çok kelebek gibi mi desem kuş gibi mi acayip güzel bi duygu sizde inş en kısa zmaanda hissedersiniz 🐣🐣🧜🏻♀️