Songul1107 eknsnsr98 Benim de miğde bulantısı sürekli ve gece yatakta çok fazla kasık ağrısı sağ sol dönerken çok rahatsız oluyorum yüz üstü hiç yatamıyorum 🙁
Bambaman eknsnsr98 sağ kasık ağrısı bazende sol.arada baş ağrım oluyo bu haftaya kadar olmamıştı.birde olmazsa olmazım kabızlık.ama herşeye rağmen çok güzel🙏🏻
zelis63 eknsnsr98 14+3 hersey yolunda sanırım dünde bir hareket hissettim sanki ama emin değilim bağırsaklarda olabilirmiş 😀
Ay_se1334 Songul1107 aynısı bende de 14+5 bulantım çok çok fazla onzyd diye bi ilaç var o olmaz sa olmazım
eknsnsr98 Bambaman o kabızlık hepimizde var galiba karnın çıkmış mı bide karnında bi değişiklik hissediyor musun
Songul1107 eknsnsr98 Yok canım ya karnım çıkmadı daha hissetmiyorum daha ama sızı oluyor tam karnım da arada ne oluyor bilmiyorum
Jralkan Songul1107 acaba kac kilosunuz ? Benimde 14. Haftada bir dugunumuz olacak elbise almaktan cekiniyorum karnim cikicakmi diye 😕zayifmisiniz acaba ?
Esarikay Songul1107 vajinal kanama canım ama koyu kahve olduğu için lekelenme diyorum. Kanama deyince benden çok panik oluyo millet
Esarikay Songul1107 3 ayrı dr a gittim canım kanama alanı yok rahimde, bebek de gayet iyi dediler. Benimde onlara guvenmekten başka şansım yok şuan için😊 bitmek bilmeyen bir regl kanaması gibi 10 günü geçti bıktım artık bı bitseydi 😀
Ay_se1334 @Songul1107#61371632 benm 2 kutu bitti sadece 1 tane kalmıstı içinde dur bugün kullanmıyım geçmiş mi diye yok anam sabah aç karnına 3 defa kustum hemen onu da attım yarın ilk iş gidip eczaneden almak olacak
Songul1107 Ay_se1334 Bende öyleydim canım dün bitti bugün kullanmadım işte bir kere kustum sadece hap ta alışkanlık mı yapıyor ne
Ay_se1334 Songul1107 ben dönüşlerini bile hissediyorum özellikle karnım yoksa keyfim yerindeyse sol tarafa uzanmışsam ooo futbol maçı😂🐣