BamBi Hannover deyim. Ben miyim bayan şanssız? Çocuk gibi muamele yapiyorlar. Test yapiyorsun iki gun sonra cikack, arayip haberdar edecgz diyorlar. Aramıyorlar, biz arıyoruz yarin yine arayin daha cikmadi diyorlar. Ben düşük yaptim, ikincisi de kimyasal oldu. Kimyasal geçirdiniz bile denilmedi. Belki bir sorunum var. Arastirmasi suyu buyu yok. Her sey iyi deyip çıkıyorlar aradan. Tam bilgi verilmiyor, soru sorunca sıkılıyorlar. Ben tam öğrenemedim almancayi, esim bana ceviri yapmak zorunda kalıyordu. Kadin doktorumun yaninda cekindigimden sormuyordum bu yüzden. Icime attim attim artik dayanamadım googleda negatif yorum yaptım. Arandık, kibar yolla tehdit edildik, yorumu hemen silin yoksa mahkemeye veririm denildi.Kadin hastaliklari icin gittiğim yer beni sinir hastasi etti resmen. Sormasan aciklama yapmiyorlar. Daha neler neler yani. Simdinde regl gecikti, doktorumu degistirecgm aldigim randevu ekimin sonunda. Test yapmaya gidiyorsun yapmiyorlar, bahaneleri cok. Niye geldiniz, niye değiştiriyorsunuz diye azarlaniyoruz. Cok yoruldum buradaki doktor islerinden. Çocuktan sogudum artik.