Ya aslında sınır gebelikte 5,5 miş benim 5,2. Tam sınırdasın dedı. Ikı kadın dogumcu bır endokrinci kullan deyince başladım inş doğru şeyi yapıorumdur😔çok korkuyorum Allahım hepimize yardım etsin. Biyandan kullanmazsam bebek için ya daha kötü olurda diom bi yandan ya kullanırsam kotu etkılenırse. Anne olmak çok zor yaa😔😔hayırlısyla meleğime kavuşsam🙏