Deletedmom124 Mehtapkiraz sleppy ıslak mendilinden çok memnunum ben hepsini denedim gerçekten çok güzel paddlersin ıslak mendili güzel değil sleppy de dene bir istersen bezini karar verirsin ona göre bebeğinin cildi belirleyecek
Deletedmom124 defne55 rica ederim canım ben hepsini denedim çoğu pişik yaptı en güzel prima molfix deniyor hayatımda kullandığım en berbat bezlerden di çocuğumun poposu ikisinde de kıpkırmızı balık ağzı gibi derisi yüzüldü resmen tek tek deniyorum 14 Aydır 😃
defne55 Deletedmom124 ayy yavrum 😊aynen çevreye sorsan en iyisi prima molfix deniyo ama işte bebekten bebeğe de değişiyor demekki
Deletedmom124 defne55 aynen canım stok yapmamanızı öneririm ben stok yapmıştım ilk bebek işte şimdi son güne kadar bez almayı düşünmüyorum 😁😁😁
Tazeannebaba defne55 rabbim inşallah kullanmayı nasip edince mutlaka yazarmisniz fikir okur benim bebegimin doğmasına dağ 5 ay var
defne55 Deletedmom124 yok allahtan stok yapmadım 30 adet aldım okadar 😂😂 ama islak mendilde stok yaptım üni baby aldım inşallah o iyi gelirde ziyan olmaz 😂
Haticeerol Mehtapkiraz bildiğim doğal firmaların çoğu Türkiye’ de üretilmiyor. Kokusuz, petrol ürünü olmayan, içeriği hssas ve pamuklu çok az var. İsterseniz isimlerini yazabilirim.😊
Deletedmom124 defne55 ben onu da almıştım ilk çoğu anne memnun ben memnun kalmadım hiç değiştirdim ondan sonra sürekli sleeppy kullandım çok memnunum
Umrnkrhn Mehtapkiraz ben bi paket molfix almıştım bizde pişik yaptı. 4,5 aydir sleepy kullanıyoruz şükür sıkıntı yok. Içeriği temiz olması sebebi ile molfix ve sleepy düşünmüştüm ikk etap da. Belki size de yardimci olur.
babyUras_ Mehtapkiraz canım sleepyi 2 aydır kullanıyorum cokta güzel. Islak mendilide sleepy natural var onu al ben ikisini kullanıyorum memnunum. Paddlersin ıslak mendili kokusu guzel ama mahvediyo cildi. Tabi bebekten bebeğe hepsi değişiyo orası ayrı
Kizkalesi babyUras_ bende ıslak mendili i duydum da bezi nasıldır bilemiyorum eşimle ondan almaya karar verdik acaba kullanan varmı diye merak ettim
Elfida10 Mehtapkiraz canım eğer instagramın varsa mühendisinoğlu diye bir sayfa var orada şampuandan beze sabundan bebek yağlarının incelemesini yapıyor ordan bakabilirsin