Haleasya Doktora gittim son adet tarihime göre 8 .1 haftalık olması lazım ama doktor 6 haftalık dedi kese var bebek yok 10 gün sonra tekrar gel dedi napmalıyım bu gibi durumlar yaşayan varmı.
Ozgecaann Haleasya ya geç döllenmedir yada kese gelişimi durmuştur boş olduğu için eğer öyleyse hiç canını sıkma bende temmuzda boş gebelikten kürtaj oldum arkadan 4 ay korunduktan sonra 2 ayda hamile kaldım çok şükür gayet sağlıklı. Ama inşallah gittiğinde bebeğini görürsün ve sağlıkla kucağına alırsın 😊
Aslhnmstfa Haleasya ben yaşadım canım aynısını kalp atışı dinliycektim o zaman kese var bebek yok denildi 1 hafta sonra gel dedi gittim hafta sonu kanamam oldu hastanede yattım geçen hafta pazartesi günü gittim baktı 6+2 dendi bugün gittim hastaneye hiç gelişmemiş yarın kürtaj olucam ama inşallah senin öyle bi durumun yoktur
Melegimveben Haleasya canım bekle biraz daha inşallah bebiş görünür bazılarında geç görünüyor bazılarında erken 😥
Annesinin1tanesi Haleasya 6 haftalıktı kese vardı 7. Haftada gittim de kalp atışını duyduk canm yani bu norml bişe sen güzel şeyler düşün olumsz bişe düşünme kimisi 6. Haftada kalp atşnı duyuyor kimisi 7-8 haftalarda inş. Sende bidaki gittinde duyarsn canm
Halenurbytkn Benimde adet tarihime gore 6 haftalikdi ama doktora gidince 5 haftalik dedi kese olusmaya baslamis 3 hafta sonra gel dedi bende ayin 19 unda gitcem bekliyorum bakalim nolcak
Ozgun Geç döllenme olabilir bu yüzden regl döneminize göre daha küçük olabilir kese iyi düşünün iyi olsun inşallah
selen8sefam Geç döllenme olmuş olabilir tekrar gittiğinizde gözükmezse hâlâ sağlıklı gebelik değildir
OzenMeryem Bende bugün gittim son adet tarihine göre 8 haftalık görünüyodu doktor 6+4 dedi bazen geç döllenme vs olabilir inşallah bi dahakinde görünür 🙏🏻
sercen Canım geç doĺlenmedir bir-çok kişi öyle iki arkadaşım benden önce hamileydi biri 10 haftasında biride 9 görmüş korkma sakın ol
Haleasya Bakalım bir haftam kaldı gittiğimde neler olucak herkesin farklı gelişiyo kimi 8 de görüyo kimi 9 teşekkür ederim bu arada hepinize destek olduğunuz için
Halenurbytkn Haleasya beni 3 hafta sonra gel dedi randevum ayin 19unda cok merak ediyorum sonucu henuz migde bulantkm falan yok bazi kokular beni bu tuaf ediyo migdem yaniyo Ilk zamanlar kasiklarim ve belim cok agriyodu simdi agrilarimda hemen hemen gitti
Haleasya Halenurbytkn ama seninki daha 5 haftalıkmış korkma bence kesende oluşmaya başlamış zaten mine bulantınıda kafana takma herkesde olacak diye bi kaide yok hem 6. Haftadan sonra başlar diye biliyorum
Semakrkmz 6+5 normalde benimde bugün ultrasonda kese vardı bebek gözükmedi 6 haftaya yakın dedi aşılama oldum yumurtlama yavaş büyüdüğü için geç yaptılar o yüzden dedi ister istemez benimde çok moralim bozuldu 7 gün sonra bende gidicem hayırlısı inşallah 🤲🏻🤲🏻
Haleasya Semakrkmz doktorlar zaten korktukları endişelendikleri birşey olduğu zaman söylüyolar ümitlenmeyelim diye ama bekle bakalım inşallah sağ saglim alırsın kucağına bebeğini 😊
Haleasya Annesinin1tanesi biraz da ben internet magduruyum 6 . haftada bebek gözükmesi lazım gibi yazılarla karşılaşınca endişeleniyorum inşallah dediğin gibidir canım 😊
Ayse13 6+6 da duydum bende öncesinde sadece kese vardı korkmuştum dış gebelik mi diye ama gördük bebişi 7+3 olmamız lazımdı 4 gün geriden geliyor bizimkide galiba geç döllenme dedikleri gibi olabiliyor sıkmayın canınızı ..
Nesomer Haleasya normal endişe etmeni gerektiren birşey yok tatlım. Benimde bebeğim 9. Haftada göstermişti kendini. Minnacık bir çizgi ve hızla atan bir kalp. Sakin ol ve iyi düşün aklına kötü birşey gelmesin. Ben geç döllendiğimden geç gördüm eminim seninde öyledir. Sağlıkla büyüsünler inş 🙏🏼