Arzu61 illa arac koltugu ile cikarmak gerektigi ve bunun yasa ile sabit oldugunu soylediler. Ama bahsettikleri yasa zaten hepimizin de bildigi "araba icinde arac koltugu".... yani onlara gore portbebe ile de cikartamicaz bebegi. Yalniz o kadar cok unlu var ki mesela tvlerde goruyoruz hastaneden cikarken sadece puseti degil, portbebeyi de tercih eden... Ama arkadas hala daha herkese "ben ispat ettim, kendisine ve bebegine bi sey kattim yazmis " :))) neyse o oyle zannetsin ne diyim.